• Anasayfa
  • Favorilere Ekle
  • Site Haritası
  • https://www.facebook.com/bursaaktif.yasam?fref=ts
  • https://www.instagram.com/bursaaktifyasamegitim/

Anasayfa

Önemli olan yapamadıkları değil yapabildiklerinin farkına varmaktır. Unutmayın. DİSLEKSİ hastalık değil, öğrenme şekillerindeki farklılıktır…
Mustafa Kemal Atatürk’ün çevresinde Türk milletinin kenetlenmesiyle yürütülen Milli Mücadele’nin zaferle sonuçlanması ve ardından Türkiye Cumhuriyeti’nin kurulması, tarihin ender kaydettiği bir başarıdır.29 EKİM CUMHURİYET BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN..
''Ayın Filmi'' Projemiz kapsamında Eylül ve Ekim aylarında 'Zoraki Kral'' filmi gösterimde olacaktır. Ailelerimize iyi seyirler dileriz..
Başkalarının hareketlerini taklit etme becerisi, hem bir öğrenme aracı olarak, hem de bir sosyalleşme aracı olarak gelişimsel süreçte önemli bir role sahiptir. Normal gelişim gösteren çocuklar, yaşamlarının ilk aylarından başlayarak, pek çok beceriyi, başkalarının davranışlarını gözleyerek ve gözledikleri davranışları taklit ederek edinirler. Öte yandan otizm tanılı çocuklar başkalarının davranışlarını taklit etmede çok büyük sınırlılıklar gösterirler.( Ingersol, 2008; Lovaas, 2003). Bu nedenle taklit becerilerinin sistematik öğretim süreçleriyle otizmli çocuklara kazandırılması gerekmektedir.
OÇİDEP (Otizmli Çocuklar İçin Erken Eğitim Programı) bir erken ve yoğun davranışsal eğitim (EYDE) programıdır. EYDE Programları Amerika Birleşik Devletleri'nde Ivan Lovaas tarafından, uygulamalı davranış analizine (UDA) dayalı olarak geliştirilmiştir. EYDE Programlarının otizmi olan çocukların gelişimleri üzerindeki etkileri çok sayıda araştırmayla gösterilmiştir. OÇİDEP'in yürütülmesinde yer alan öğretimlerin büyük bir çoğunluğunda ayrık denemelerle öğretim yöntemi kullanılmaktadır...
Özel gereksinimli çocuklara yeni davranış kazandırma; ipuçlarından yararlanarak,yeni davranış kazandırmak için olumlu pekiştirme tarifesini kullanarak ve şekil verme işlem süreçlerini ustalıkla kullanmakla mümkün olabilmektedir. Şekil verme; hedef davranışa (Amaçlanan davranış: örneğin; kaleme ''kele'' diyen cocuğun kaleme ''kalem'' demesi) benzeyen davranışların pekiştirilmesidir...
Özel Gereksinimi Olan Çocuklara Tuvalet Eğitimi'ni kazandırmak bir takım ön koşulları gerçekleştirmeyi gerektirmektedir. Bağımsız olarak tuvaletini tuvalete yapan bir çocuk, kendini birey olarak görmeye başlar.. Bağımsız olarak tuvaletini yapma becerisi; bağımsız olarak hayatını idame ettirme yolunda özel gereksinimli bir çocuğa kazandırılan en önemli becerilerden biridir.
Doğrudan Öğretim Yaklaşımına Dayalı hazırlanan sosyal beceri öğretim programlarının hem beceri eksikliği hem de performans eksikliği olan özel gereksinimli bireylere, hedeflenen sosyal becerileri kazandırmada etkili olduğu yapılan bilimsel çalışmalarla kanıtlanmıştır. Doğrudan öğretim yaklaşımıyla sosyal beceri öğretimi; özel gereksinimli çocuklara gereksinim oluşturma, videoyla model olma ve davranışın özel gereksinimli çocuklar tarafından prova edilmesi basamaklarından oluşmaktadır.
Öğrencilerimiz 2015-2016 Eğitim Öğretim Yılı 2. Dönem Başarı Belgelerini büyük bir coşku ve heyecanla aldılar. Öğrencilerimizi ve öğrencilerimize daima destek olan ailelerimizi kutlarız. Daha nicelerini yaşamanızı temenni ederiz.
''Ayın Filmi'' Projemiz kapsamında bu ay ve Temmuz ayında ''Temple Grandin'' filmi gösterimde olacaktır. Ailelerimize iyi seyirler dileriz..
Öğrencilerimiz Babalar Günü kapsamında babaları için ''Babalar Günü Tebrik Kartı'' hazırladılar. Bursa Aktif Yaşam Ailesi olarak değerli babalarımızın Babalar Günü'nü en kalbi duygularımızla kutlarız.
Ortopedi ve Travmatoloji Uzmanı Dr. Tevfik ÖNCAN' ın katılımıyla ''Normal Motor Gelişim'' konulu Hizmet İçi Eğitim Seminerimiz 30.05.2016 tarihinde gerçekleştirilmiştir.
Öğrencilerimiz Anneler Günü için, annelerine magnet çerçeve hazırladılar. Öğrencilerimizin el emeği göz nuru, hediyeleri annelerimizi çok mutlu etti. Bursa Aktif Yaşam Ailesi olarak verdikleri emeğin karşılığını sunmanın mümkün olmadığı değerli annelerimizin Anneler Günü'nü en içten dileklerimizle kutlarız..
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nı 24 Nisan Pazar Günü Aslanlar Club'da öğrencilerimizin yoğun katılımıyla coşkulu bir şekilde kutladık. Bütün çocukların 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlu olsun.
Otizme ve otizmi olan bireylere farkındalık oluşturmak adına Bursa Aktif Yaşam Çalışan ve Aileleri olarak hafta boyunca mavi kurdelalarımızı takıyoruz ve ''Herkes Farklı, Herkes Eşit'' tişörtlerimizi giyiyoruz. #otizmemaviışıkyak #2nisan#dünya#otizm #farkındalık #günü #otizmiolançocuklarımızınyanındayız
Eğitim Tarihi:25.03.2016 İşimizde güvenliği önemsiyoruz. Bursa Aktif Yaşam Çalışanları olarak ''Burtom İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi'' ne katıldık.
21 Mart Dünya Down Sendromu Farkındalık Günü'nde farkindalık oluşturmak adına okulumuzun dış cephesine asmak için Bursa Aktif Yaşam Ailesi olarak afiş hazırladık.
Kurs Tarihi: 20.03.2016 Tohum Otizm Vakfı Eğitim Direktörü ve Okul Müdürü olan Prof.Dr. Binyamin BİRKAN Hoca'mızın ''Otizmli Çocuklar İçin Eğitim Programı Geliştirme ve Etkinlik Çizelgeleri Planlama: PCDI'' Kursu' na katıldık.
 5 

 






















































Üyelik Girişi